Loading...

اخبار

کالبد شکافی میانی: لپ تاپ Lenovo Ideapad 110

نوشته شده در : 2016/12/22 - 00:00
لپ تاپ های باریک میان رده Lenovo Ideapad 110 جزو محصولات خوش قیمتی هستند که می توانند بسیاری از کاربردهای روزمره کاربران را راه انداخته و به عنوان کامپیوتر دوم مورد استفاده قرار گیرند. در این مطلب سری به داخل این محصول زده و برخی نکات در زمینه ارتقاء و تعویض قطعات در آن را بررسی خواهیم کرد.

خوشبختانه بر خلاف بسیاری از مدل های لنوو، برای باز کردن درب زیرین نیازی به باز کردن کامل صفحه کلید ندارید. یک و یا چند پیچ مخفی (بسته به مدل) درایو ODD را در جای خود محکم کرده اند.

یادتان باشد که پس از باز کردن این پیچ ها، درایو به آسانی خارج خواهد شد و در صورتی که مقاومت هر چند کوچکی را مشاهده کردید، به دنبال یک پیچ مخفی دیگر باشید!

پس از باز کردن چند پیچ ساده، درب زیرین کابینت را می توان از بدنه جدا کرد.

این نوت بوک دارای 4 گیگابایت حافظه رم DDR3 است که به برد اصلی لحیم شده است. در برخی از لپ تاپ های میان رده شاهد لحیم شدن حافظه به برد هستیم، با این حال این مدل در زمینه ارتقاء حافظه محدود شده و اسلات توسعه وجود ندارد. مادربرد در ابعادی نسبتا کوچک بوده و یک درایو HDD با ظرفیت 1 ترابایت از برند وسترن دیجیتال در آنها نصب شده است. همواره می توان این حافظه را با یک SSD 2.5 Inch تعویض نمود.

در این قسمت ماژول قابل تعویض WIFI را مشاهده می کنید. این ماژول مدل SW10A11648 است. در کنار این ماژول Flat Cable مانیتور قرار دارد. در سمت دیگر نیز فلت اتصال کیبورد قرار گرفته است.

در قسمت پایین بدنه یک باتری با توان 24 وات در ساعت نصب شده است. این باتری از نوع داخلی است و بدون باز کردن درب قابل تعویض نخواهد بود. در این نوت بوک خبری از فن و سیستم های خنک کننده وجود ندارد. پردازنده Intel Pentium N3710 به یک ورق آلومینیومی متصل شده است و روی آن نیز مقداری خمیر سیلیکون استفاده شده است. این ورق حرارت پردازنده را دفع می کند و باید گفت که از پس تهویه این پردازنده نه چندان قوی بر خواهد آمد. یادتان باشد که این نوت بوک از قابلیت ارتقاء بسیار پایینی برخوردار است و با خرید آن تنها قدرتی که در زمان تهیه در دست دارید، تا آخر عمر محصول با شما خواهد بود!


 

دسته : نقد و بررسی منبع : sakhtafzarmag بازدید : 1715
برچسب ها : نوت بوک

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!